Totaal aantal pageviews.

donderdag 6 juni 2013

Essence Stay All Day Longlasting 16h Concealer

 
Het is niet zo dat ik extreme wallen heb onder mijn ogen. Toch vind ik het altijd net iets mooier en frisser staan wanneer ik Concealer onder mijn ogen gebruik. Ik zoch al een tijdje naar een budget vloeibare concealer, en kwam uiteindelijk bij deze van Essence. Benieuwd wat ik ervan vind?


 
Als eerste de verpakking. Het is een verpakking waar je de kleur doorheen kan zien, de letters en details zijn er verder opgedrukt met paarse letters. Ik heb zelf de Concealer in de lichtste kleur, 10 Natural Beige.
 
 
Het product haal je uit de verpakking door middel van dit sponsje. Dit soort applicators zie je ook vaak bij lipgloss, maar dus ook bij vloeibare Concealer. Ik vind het fijn dat er per keer lekker veel Concealer van af komt, genoeg voor mijn beide ogen en nog andere oneffenheden op mijn gezicht.
 
 
Dit is wat ik ongeveer gebruik onder mijn ogen. Ik heb hiervoor niet echt veel nodig, 2 á 3 stipjes is genoeg.
 
 
Hier heb ik de Concealer aangebracht. Ik vind het zelf persoonlijk fijn om Concealer aan te brengen met mijn middelvinger, met deppende bewegingen. Zo krijg je de beste dekking en dit werkt heel fijn. Of deze Concealer echt 16 uur blijft zitten weet ik niet, maar wanneer je de Concealer afpoederd blijft hij prima op zijn plek zitten. Ik vind het een prima vloeibare Concealer.
 
 
Voor €2,59 vind ik dat je een prima Concealer krijgt! Hij werkt bij mij prima voor onder de ogen, en voor plekjes. Alleen voor extreme oneffenheden dekt die niet volledig. Daarom is het fijn dat je vloeibare Concealer altijd nog kan opbouwen in laagjes! Deze Concealer is bij de Kruidvat te koop!
 
<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten