Totaal aantal pageviews.

woensdag 19 juni 2013

Labello Fruity Shine Cherry


Lip verzorging, ik kan niet zonder. Ik heb vaak droge lippen waardoor lipverzorging hard nodig is bij mij. Toen ik deze Labello Fruity Shine in Cherry zag hangen werd ik nieuwsgierig. Eigenlijk werken alle Labello's goed bij mij, dus werd ik blij toen ik deze kon toevoegen aan mijn collectie.




Als eerst de verpakking, de vorm zoals we van Labello gewend zijn. Een ronde stick. Ik vind de verpakking er overigens wel leuk uitzien, rood, het Labello logo en verder is het wat opgeleukt met sterretjes en bloemen. Leuk toch?


Dit is hoe de Labello eruit ziet, hij is rood en ruikt inderdaad naar kersen. Wel moet ik zeggen, wanneer je hem swatch is het niet alof je een rode lipstick swatcht. Het geeft namelijk een heel sheer effecht, een soort hele lichte rode gloss.


Dit is namelijk de kleur wanneer je hem swatcht. Ik vind het wel fijn als lip verzoring geen of een klein beetje kleur heeft. Dat heeft deze Labello. Op de lippen is de kleur overigens iets meer opvallend, maar nog steeds niet erg. Ik vind het trouwens altijd heel lekker als mijn lip verzorging lekker ruikt.


Ik ben sowieso fan van Labello, en ook de Fruity Shine Cherry doet het weer goed. Hij verzorgt mijn lippen voldoende. En dat allemaal voor maar €2,49. Love this stuff.

<3







Geen opmerkingen:

Een reactie posten